نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای رئیس جمهور در بخشی از سخنرانی خود ادعا کرد که 20 میلیون شغل به 23 میلیون و ۵۰۰ هزار شغل افزایش یافته که با آنچه در جامعه و تعطیلی کارخانه‌ها می‌بینیم این خبر اشتباه است.

آمار افزایش اشتغال به ۲۳.۵ میلیون اشتباه است/ مشاوران به‌رئیس جمهور اطلاعات غلط می‌دهند
به گزارش قدس آنلاین ، حسین مقصودی ، با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در نشست رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت؛ گفت: رئیس جمهور به نمایندگان خانه ملت گزارش کار می‌داد که در این گزارش اطلاعاتی بیان می‌شد با واقعیت‌های جامعه سازگاری نداشت و بنده به‌عنوان نماینده مردم صدا و پیام مردم به‌مطالب نادرست را به گوش رئیس جمهور رساندم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی افزود: حاکم یک کشور اسلامی طبق موازین اسلامی و نصایای حضرت علی(ع) باید از لایه‌های پایین خبر داشته باشد ولی بر اساس آنچه رئیس جمهور امروز بیان می‌کردند، آقای رئیس جمهور به‌عنوان یک حاکم کشور اسلامی این آگاهی را نداشتند. 

وی ادامه داد: آقای رئیس جمهور در سخنرانی‌های خود اعلام کرد، آموزش و پرورش ما رایگان‌ترین آموزش و پرورش در جهان است، در حالی‌که طبق اعلام بانک جهانی گران‌ترین آموزش و پرورش را داریم و به‌سمت خصوصی‌سازی در این بخش با سرعت بالا پیشرفت می‌کنیم.

مقصودی بیان کرد: همچنین آقای رئیس جمهور در بخشی دیگر از سخنرانی خود ادعا کرد که 20 میلیون شغل به 23 میلیون و ۵۰۰ هزار شغل افزایش یافته که با آنچه در جامعه و تعطیلی کارخانه‌ها می‌بینیم این خبر اشتباه است.

وی تصریح کرد: مشاوران رئیس جمهور به‌ایشان اطلاعات غلطی می‌دهند و صحبت‌های رئیس جمهور در مورد اینکه سفره‌های مردم از آسایش و رفاه پر است و توضیحات وی در خصوص بانک و ارزش پول و ذخایر ارزی با واقعیت جامعه مطابقت ندارد.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بنده به عنوان پیام رسان مردم با صدای بلند به سخنرانی رئیس جمهور اعتراض کردم و صدای من را شنیدند امید است که این اعتراض مؤثر بوده باشد.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.